close

說行過萬寧,又俾佢陣萬誘引力吸左入去。
為的就係入貨玉之輿豆腐面膜。
見到$148 再買$150送$50,加上購物滿$500減$50,結果我就咁跌入咗萬寧深淵。
入手咗三盒玉之輿。
先講講玉之輿,相信好多Beauty Blogger都有介紹過。

我係喺D Blogger 講之前已入手咗,純粹被吸引。
確實依隻Mask 啱晒我依種懶人,基本上沖涼用就啱晒。
質地好爽嘅Cream 咁,厚敷嘅話其實都用幾多,但感覺幾舒服。

 

 

 

用完沖水會覺得亮滑咗同爽嘅,
但長遠效果暫時未見到有咩特別。
作為一個慳家嘅師奶仔,價錢確係實惠,值得大家入手做一般保濕用呢!
 
買緊玉之輿時發現架上多咗好多日本嘢,其中吸引我嘅就係依支曼秀雷敦Rich Nail指甲修護營養霜(個名上網搵返)。見到好多爪字,諗起鳳爪。ˊ▽ˋ
 

價錢:$59
功用:護甲同修護指甲邊緣,話有拋光效果,真唔真先??( o_o)”

我近排D手指真係勁多倒刺,搽Cream 都解決唔到,可能缺乏某種維他命??( ˘・з・)

↑ 真係有圖有真相

支嘢似潤唇膏多D,比想像中更要細支。
質地水潤清爽,啱啱第1次用,無咩特別!( ×ω× )
感覺質地係幾舒服,都保濕嘅,未見即時效果。救唔救到D手指就睇嚟要勤D搽先知喇。但一支咁細支可以搽到幾多日呢??٩(。・ω・。)و
等搽多一個星期再Update~

更多阿隨(陳c9)的分享:
Wordpress Blog: https://sparklingsparklinglife.wordpress.com

arrow
arrow
    文章標籤
    指甲修護霜 修護 玉之輿
    全站熱搜

    sparkling2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()